21/11-2009
Det er nok ikke den bedste dag at jeg skal skrive beretning da jeg sov en del pga. jeg havde fået madforgiftning aftenen/natten før, jeg var vist ikke den eneste. Nogle stod tidligere op end andre, jeg hørte ikke til dem, efter morgenmad begyndte vi så småt at pakke vores udstyr sammen det var lige som lidt lettere, end da vi skulle her op, der var mere plads i taskerne.
Jeg mener jeg hørte, mens jeg blundede, at der var nogle op at handle lidt mad og SODAVAND til hjemturen da maden i toget ikke var noget at råbe hurra for. Før vi kørte skulle vi lige have vores varme mad for sidste gang. Kartoffelmos god flødesovs og kødstrimler i, (jeg skulle bare have lidt mos uden sovs) jeg måtte gå ind i min kahyt da jeg ikke kunne klare lugten af maden, jeg var jo “syg”.

Galten på sin plads i Narvik Læs resten







