På tirsdagsdykket for et par dage siden havde sigten for første gang i år været tålelig på Robert – ja egentlig havde den faktisk været god – så vi måtte afsted igen. Heldigvis kunne Kim, Kasper og Juhl også lokkes med.

På tirsdagsdykket for et par dage siden havde sigten for første gang i år været tålelig på Robert – ja egentlig havde den faktisk været god – så vi måtte afsted igen. Heldigvis kunne Kim, Kasper og Juhl også lokkes med.

Efter en lidt sløv tilmelding på mailen endte vi med at være 3 der dukkede op til tirsdagsdyk (fyraften).

Det var lidt sparsomt med tilmeldingerne til årets tur til Lysekil, til trods for at Jørgen havde forhåndsbooket hele dykkerafdelingen på Hotel Lysekil.

Efter en lang vinter var det igen tid til at komme ud og undervandsjage på vrag. Vejret var perfekt og Rune og Rasmus havde fået selskab af Jacob fra Kalundborg undervandsjagt-klub. Vi mødtes i Farum, kontrolleret båden, pakket lidt om og kørte til Hundested.

Grundet diverse hjemlige og arbejdsmæssige forpligtelser måtte jeg møde i havnen, tak til dem der tog turen forbi Farum. Steffen skrev Helsingør, og så kunne det næsten kun være Otto, der var i sigte på et tirsdagsdyk.

Vel ankommet til Farum kunne jeg se der var store, næsten episke, ting i gærde, en “ny” tek-grill med både longhose og det hele var ved at blive rigget til.

En lørdag med tålelige fornuftige vindprognoser gav anledning til dykning.
Havde misforstået mødetid, så blev ringet op kl. 8 med ”Hvor fanden bliver du af?” og derved kørte jeg direkte til Helsingør og havde fået retten og pligten til at skrive.

En lørdag med høj sol skulle bruges på at ordne klubbens grej. Heldigvis var der en frisk og kølig vind, så man ikke blev alt for skuffet over manglende dykketur.

Deltagere – Admiralen Frank, Mads Lindberg Gerlach, Jesper Baggersen Fjordager, Kim Wogelius

Man skulle umiddelbart tro at det var vanskeligt at fylde en båd på en ganske almindelig fredag, hvor de arbejdende skulle tage fri fra arbejdet for at tage med – MEN nej der var sørme så mange tilmeldte, at båden blev helt fyldt.
Der var vist flere, inkl. mig selv, der længtes efter at komme ordentligt på/i havet, så vi var 8 der drog på fredagstur.
