17/4 2015
Referat fra bestyrelsesmødet d. 17/4 2015
Til stede: Lotte, Nicolai, Manley, Steffen, Søren, PIV, Juhl, Kim R
1. Siden sidst: Generalforsamling – den længste i mands minde! Flaskeeftersyn gennemført og 62 flasker trykprøvet.Lidt dykning, bl. a. lægtvandsdyk med nye dykkere navne og info til Nicolai for dem, som vil meldes ind.Ansvars-accept skal udfyldes af alle, der ikke allerede har udfyldt en sådan. Kopier vil blive lagt i klublokalet og et antal vil blive lagt i Havgassen (Kim R) Flaskebanken er til trykprøvning- forventes klar i løbet af uge 17.2. Økonomi:Alle midler er nu placeres på en konto det er ikke muligt at opnå renteafkast.3. FSU/SvømmehalEndnu ingen konklusion vedr. foreningsdrift af svømmehal.FSU rep-møde onsdag d. 22/4 kl. 19:00 (PIV, Kim R) Brugerudvalgsmøde torsdag d. 23. kl 16:30 (PIV, Kim R)4. UV-rugby:Sæsonen er snart slut det er uklart, om en udsat kamp udestår, eller er vundet. (Mik) Holdet har deltaget i Amager Cup, men havde udfordringer med at stille fuldt hold til hele arrangementet.5. Materiel:Ventiler på den gamle gummibåd er lidt utætte de er lige skiftet, men er ikke helt tætte. Der er smurt lidt silikonefedt på pakninger og resultat heraf afventes. (Søren B)Olie er bestilt til bådene. (Manley)Nye filtre til kompressorerne bestilles. (Manley)Autodræn til rejsekompressor, prisoverslag indhentes og vurderes. (Manley, Steffen)Stopliste monteres bagerst i garagen, så traileren ikke bakkes for langt ind. (Søren B) Værktøj til klubben. Hvis man har overskydende værktøj, modtager klubben det gerne (Søren B)Kompressorrum under ombygning, da vi ikke længere har så mange flasker til alm. luft. (Juhl)GPS til ny gummibåd er bestilt og betalt forventet levering om ca. 1 uge. (Manley, Henrik Jensen)Nødraketter til bådene forsøges anskaffet det er ikke et lovkrav, men ønskeligt.Materialedag, hvor vi ordner klubbens udstyr og rydder op (smider ud!) Lørdag d. 13/6 kl 10:00. (Materialeudvalg, alle)6. Opfølgning på generalforsamling:Indkaldelse til Ekstraordinær generalforsamling d. 13/6 kl. 10 med flg. Dagsorden: Vedtægtsændring: § 6.8 ændres fra: “Formanden og kassereren har tegningsretten.” til § 6.8: “Formanden og kassereren har hver for sig tegningsretten.” Indkaldelsen udsendes medio maj. (Kim R)På hjemmesiden skal ændringer af bestyrelse og udvalg jf. valg opdateres. (Manley)7. Opfølgning på strategidag.Mange af de skitserede tiltag er gennemført og/eller kører løbende. Der har været flere emneaftener, og vi har afviklet lægtvandsdyk med gæster. Det vil vi fortsat gøre, men vi skal koordinere turene igen nu, hvor datoerne er tæt på. Pt. er d. 6/6 med Juhl som koordinator næste tur. (Juhl)Emneaften vedr. dykker-relateret førstehjælp forsøges gennemført (Lotte, Jacob) Standardskriv vedr. dyk (Nicolai)Ny hjemmeside Nicolai, Dennis og Steffen og Manley holder et afsluttende møde og lancerer den efter Lysekil. (Dennis, Steffen, Manley, Nicolai)Skærm til svømmehal afklares endeligt på brugerudvalgsmøde. (PIV, Kim R, Juhl)8. LysekilAlt er plads undtagen os!Pakning til turen sker torsdag d. 7.maj før svømning. (Deltagerne) Eneste nye i år er, at Manley kun deltager i den sidste halvdel af turen, så Pastissen kommer først om onsdagen.9. EventueltDTU dyk formaliseret tursamarbejde. For at gavne vores fødekæde og for at hjælpe DTU dyk med at tilbyde deres medlemmer flere ture, så vil vi lade DTU dyks medlemmer deltage på vores ture. Dvs. at vores ture også vil blive slået op gennem deres interne kommunikationskanaler, og deres ture vil blive opslået hos os. (Steffen, Dennis, Kim R)Advanced Open Water afholdes d. 27. & 28. juni, begge dage er fra kl. 8.30 18. (Kenneth, kursister) Datoer:22. april kl. 19:00 i Svømmehallen FSU rep-møde: (PIV, Kim R)23. april kl. 16:30 i Svømmehallen: Brugerudvalgsmød (PIV, Kim R) 8-17. maj: Lysekil (Manley, Deltagere)6. juni kl 9:00: Lægtvandsdyk (Juhl)13. juni kl. 10:00 i Svømmehallen: Ekstraordinær Generalforsamling (Bestyrelsen, alle)13. juni kl. 10:10 i Svømmehallen: Materialedag (Materialeudvalg, alle) Kim R