Bestyrelsesmøde

9/3-2012

Referat fra bestyrelsesmødet d. 9. marts 2012Til stede: Lis, Manley, Juhl, Sten, Piv, Nicolai, Kim R Siden sidst:

  1. Få dyk, meget få dyk, i Danmark! Der har dog været folk i troperne, så vi forventer et par historier og nogle billeder.
  2. Fastelavn afholdt i Furesøen, og denne gang kunne de voksne godt slå tønden ned inden vågen frøs til igen. Til gengæld har børnene spist for meget slik og for lidt rugbrød i årets løb, for der skulle lidt voksenhjælp til i år.
  3. Flaskeeftersyn gennemført og flasker sendt til trykprøvning.
  4. Deltagelse i Amager-Cup i UV-rugby med et tilfredsstillende – jævnt – resultat.

Økonomi:

  1. Årsregnskabet ser fornuftigt ud – afventer revision. (Nicolai, Karin)
  2. Budget for 2012 justeret i forhold til årsregnskab 2011 og forventninger til 2012.

FSU/Svømmehal/Garage:

  1. Caféen er bortforpagtet. Der bliver et møde med den nye forpagter mht. anvendelse af køkkenfaciliteter til klubarrangementer.(PIV, Kim R)
  2. Ansøgning om vandpladstid (baner) er sendt til kommunen og vi forventer at få samme tider som vi har haft de sidste 15-20 år.
  3. Garagesagen (port der ikke kan åbnes pga belægningen hæver i frostvejr) er ikke afsluttet. Svømmehallen og COOR mener at sagen er løst, da porten igen kan åbnes, men problemet er ikke løst, blot er frosten gået af jorden. Vi havde en periode på ca. 6 uger hvor vi ikke kunne få bil og båd ud, hvilket er utilfredsstillende. Svømmehallen har ikke svaret tilbage endnu.
  4. Taget er desuden utæt, men svømmehal og COOR kunne ikke se tegn på utæthed (?), så vi skal mærke op, når det sker igen.(alle)
  5. Endelig mener svømmehallen at hængslet på porten er færdigsvejst, hvilket Sten ikke mener, så det er lidt op ad bakke, vi fortsætter dialogen med svømmehal/kommune/COOR. (PIV, Kim R)

UV-rugby:

  1. Anden halvdel af turneringen er startet og vi kunne stille med 12 mand på udebane – det er vist længe siden det er set!
  2. Der skal anskaffes 2 sæt nye hætter til UV-rugby. (Lis, bestyrelsen)
  3. Der er kommet nye spillere til, så der er behov for nye badebukser. Behovet undersøges og ”tilbud” hjemtages. Evt. egenbetalingsandel diskuteres senere. (Lis, bestyrelsen)

Materiel:

  1. Ny (anden) bil indkøbt. Afhentes d. 14/3. Dæk fra den gamle bil skal overføres til den nye, og den gamle bil afhændes. (Manley, PPP)
  2. Flasker er trykprøvet og ligger nu i den lille garage, hvor folk bedes hente deres flasker.(alle)
  3. Iltreduktionsventil til boosterpumpen anskaffes. (Nicolai)
  4. Stigen til Havgassen forstærkes. (Lennart H.)
  5. Flaskeholderne/remmene i Havgassen udskiftes.(Sten)

Generalforsamling:

  1. Juhl har/er ved at udtænke en menu og tilmelding kan ske til ham jf. udsendt mail. (Juhl, alle)
  2. På valg til bestyrelsen er Lotte (næstformand), Nicolai (kasserer), PIV (sekretær), der alle modtager genvalg.
  3. Dagsorden jf. vedtægterne.

Lysekil:

  1. Der er ikke mange pladser tilbage til den sidste del af turen, men der er endnu godt med plads den første del.
  2. Rejsekompressoren skal have skiftet filtre inden turen. (Manley)

Eventuelt:

  1. DSF-rep.møde afholdes i Odense d. 22. april. Vi forventer at deltage, men vi har ikke set den endelige dagsorden endnu

Datoer:

17/3 kl.: 17:00 Generalforsamling i svømmehallen (alle).11/4 kl.: 19:45 UV-rugby i Køge (Spillere)22/4 kl.: 10:00 DSF-repmøde i Odense (deltagere)29/4 kl.: 15:00 UV-rugby i Stevns (Spillere)

Kim R